Oferta sponsorowania programów TVP3 Poznań

Sponsoring jest wyjątkowo skuteczną i atrakcyjną formą reklamy polegającą na promowaniu firmy przez upowszechnienie faktu jej zaangażowania w finansowaniu wybranego programu telewizyjnego.

Koszt dofinansowania wybranego programu jest zawsze przedmiotem indywidualnej negocjacji z klientem i stosownej umowy.

Podstawową zaletą sponsoringu jest większa niż w przypadku reklam akceptacja widzów dla tego sposobu obecności reklamodawców w programie telewizyjnym.

Sponsor w zamian za pokrycie całości lub części kosztów produkcji wybranego programu otrzymuje bilbord sponsorski o długości do 8 sek. w przypadku jednego sponsora, 16 sek. w przypadku dwóch sponsorów, 24 sek. w innych przypadkach.

Bilbord zostaje umieszczony na początku i na końcu sponsorowanego programu i zawiera obraz statyczny lub ruchomy, z przedstawieniem nazwy lub firmy sponsora, jego logo i inne elementy będące stałym składnikiem znaku towarowego oraz prezentację produktu czy usługi sponsora.

Interesującym dodatkiem w ofercie sponsorowania są także zwiastuny programów mające na celu ich promocję, ukazujące się kilkakrotnie w ciągu tygodnia. Mogą one także zawierać informację o sponsorze ukazaną w taki sam sposób jak w bilbordzie sponsorskim, dzięki czemu sponsor otrzymuje wielokrotną reklamę.

Programy, których sponsorowanie proponujemy Państwu zostały uznane na podstawie badań oglądalności, przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement, za cieszące się największą popularnością wśród widowni TVP3 Poznań.