Likwidacja azbestu w Wielkopolsce
Azbest był lata temu bardzo popularnym środkiem wykorzystywanym w budownictwie. Teraz wiadomo, że wywołuje on szereg chorób zagrażających życiu i zdrowiu, dlatego tak ważne jest jego usunięcie, np. z dachów czy ścian.
Poznański magistrat realizuje program, w którym finansuje demontaż, zapakowanie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest lub zebranie i wywóz tego, co zalega na terenie nieruchomości.
Miasto zleci usunięcie azbestu wykonawcy wybranemu w przetargu i poniesie w całości koszty wykonania tej usługi. Akcja jest skierowana do mieszkańców Wielkopolski.
CZYTAJ TAKŻE: Poważny wypadek na rondzie. Kilku rannych, jeden uciekł [AKTUALIZACJA, ZDJĘCIA]
Kto może się zgłosić?
Wnioski mogą składać osoby fizyczne, w tym użytkownicy rodzinnych ogrodów działkowych oraz przedsiębiorcy oraz spółdzielnie, wspólnoty mieszkaniowe posiadające na swoich nieruchomościach w Poznaniu wyroby zawierające azbest.
CZYTAJ TEŻ: Chcesz rozebrać taki dach? Poznań za to zapłaci
Jak się zgłosić?
Wnioski można składać: pocztą na adres: Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a, 61-655 Poznań; elektronicznie: za pomocą platformy e-PUAP (adres skrytki: /UMPoznan/Fn lub /UMPoznan/SkrytkaESP), przesyłając dokument na adres do doręczeń elektronicznych Urzędu Miasta Poznania (AE:PL-46081-20925-AEABE-27), z podpisem elektronicznym, a także osobiście w wydziale.
Nabór potrwa do 30 kwietnia. Szczegóły na stronie Poznań bez azbestu.
CZYTAJ TAKŻE:
Ruszyła sprzedaż biletów na kultową imprezę
Mamy swój kanał nadawczy w Messengerze. DOŁĄCZ i nie przegap ważnych informacji.